Tehát, a megfelelő, a tökéletes kulcsszónak relevánsnak kell lennie, értékesnek kell lennie és jó konverziós értéket kell elérnie. Nézzük is meg, hogy ezt hogy tudod megállapítani, hogy például releváns-e az a bizonyos kulcsszó. Több kérdést kell feltenned saját magadnak, minden egyes kulcsszónál. Az első kérdés, hogy az a bizonyos kulcsszó az valamilyen módon csatlakozik-e, releváns-e valamilyen szinten a Te tartalmaddal, a Te weboldaladdal vagy a Te termékeiddel. A második, hogy ez a kulcsszó legálisan illeszkedik-e az üzleti modelledhez? Ez a kulcsszó, ez pontosan megmutatja azt, amit én kínálok? Ha egy felhasználó rákeres erre a bizonyos kulcsszóra és meglátja az én weboldalamat, akkor egyszerűen csak átfutja azt, vagy felkelti valami a figyelmét? Tehát kapcsolódik az én oldalamhoz. Amennyiben ezeket a kérdéseket meg tudod válaszolni minden Webáruház készítés egyes kulcsszónál, akkor a fejedben kialakul egy bizonyos pontszám. Ez lehet egytől tízig, de lehet egytől százig. Ha esetleg százig próbálod ezt értékelni, akkor lényegében egy százalékos értéket kell beleírnod. Tehát végigveszed a kulcsszavakat, és amelyikben kevésbé releváns, tehát az előző kérdésekre kevésbé pozitív választ kaptál, azt mondjuk 20-30-40%-kal értékeled, és amelyik mondjuk abszolút releváns, annak nyugodtan adhatsz 80-90 vagy 100%-ot is. Előfordulhat az is, hogy magába az üzleti modelledbe nem illeszkedik be a kulcsszó. Ami azt jelenti, hogy Te például egy drágább, minőségibb bútorokat kínálsz és valaki mondjuk, arra keres rá, hogy olcsó konyhabútor.
Webáruház készítés és ügyes marketing
Minden vélemény számít!