A legtöbb cég marketing célok miatt indít blogot. Az is látható a statisztikákból, hogy a blogot vezető cégeknek nagyobb a látogatottságuk is. A B2C és B2B cégek weboldalai kb. 50%-al több ügyfelet / vevőt termelnek, ha keresőoptimalizálás blog neked is található a weboldalon. A statisztikák megmutatják nekünk, hogy a blog kritikus pontja az új online marketing stratégiánknak.
A blog teljesen átalakítja a marketinged
A blog egy hosszútávú marketing stratégia és eszköz, mely látogatókat és ügyfeleket / vevőket hoz a cégednek. Egy jól vezetett szakmai blog a piacon úgy vezet be téged, mint szakértőt és azonnal bizalmat épít az érdeklődőkben a céged, vagy terméked iránt.
Miért kell szakértői blogot indítanod?
Először is a szakértői blog hatalmasat fog lendíteni a SEO keresőmarketing eredményeiden. A blog tartalmai új kapukat nyitnak a látogatók előtt.
Minél több blog bejegyzést publikálsz, annál több indexelt aloldalad lesz a Google rendszerében, ami megjelenhet a keresések eredményei között.